Ne mogu poslati Email - slanje email-ova ne radi

Da bi slali emailove s naših servera, odnosno sa svoje domene u opcijama korisničkog računa namjestite odlazni (outgoing ili SMTP) server tako da upišete:

mail.vaša-domena.hr (na pr. mail.orbis.hr ili mail.orbis.com ..)

Obavezno uključite i opciju 'My server requires POP3 authentication', odnosno 'Moj server zahtjeva autorizaciju'. (Kao autorizaciju koristite POP3 postavke, odnosno username i password koji imate i za primanje pošte.

Portovi za SMTP su:

25
465
587 



Ako i dalje imate problema kontaktirajte Vašeg Internet pristupnog providera za rješenje.

Napomena: neki pristupni provideri (preko kojih pristupate Internetu) ne dozvoljavaju korištenje vanjskih SMTP servera. Ako ne možete poslati Email sa Outgoing (izlaznim) mail serverom mail.vaša-domena.hr  postavite kao Outgoing (Izlazni) mail server (odaberite server providera preko kojeg izlazite na Internet):

T-com - mail.t-com.hr
Iskon - mail.iskon.hr
Tele2 - mail.tele2.hr
Vip - mail.vip.hr
MetroNet - smtp.metronet.hr
GlobalNet - mail.globalnet.hr
CarNet - mail.cmu.carnet.hr
Optima - mail.optinet.hr

te isključite opciju 'My server requires POP3 authentication', odnosno 'Moj server zahtjeva autorizaciju'.

 

  • 503 Valid RCPT command must precede DATA, authentication
  • 101 Пользователи нашли это полезным
Помог ли вам данный ответ?

Связанные статьи

Ne mogu pristupiti webmailu

Vjerojatna greška: Vaš Firewall - otvorite portove 2082, 2083 i portove 2095, 2096 za webmail....

AntiSPAM i antivirus filter

Svi naši serveri imaju antispam i antivirus zaštitu. Antispam zaštitu možete sami dodatno...

Ne primam Email

    Razloga za neprimanje Email može biti više: neispravan rad servera koji...

Konfiguracija mail programa - Email postavke

    Kako postaviti Email na svom računalu? Savjetujemo da se prvo odučite koji protokol ćete...

Webmail

Pomoću webmail programa možete vidjeti mailove bez da konfigurirate Email program (Outlook ili...

Powered by WHMCompleteSolution