Kako omogućiti SMTP Authentication na iPhone-u?

Ako na svom iPhone uređaju možete primati mailove ali ih ne možete slati, vrlo vjerojatno nemate uključen SMTP authentication.
Kako bi omogućili slanje mailova, pratite sljedeće korake:

  • Otvorite Settings
  • Otvorite kategoriju Mail, Contacts, Calendars
  • Pristupite svom email računu
  • U postavkama računa pronađite kategoriju Outgoing mail server i otvorite SMTP
  • Otvorite PRIMARY SERVER
  • Provjerite da je postavka Server uključena
  • U sekciji OUTGOING MAIL SERVER postavite sljedeće:
  • Host name:  mail.VASA-DOMENA
  • Username: Vaša email adresa
  • Password: Vaša lozinka email računa
  • Uključiti Use SSL
  • Authentication postaviti na Password
  • Server port:  465


Nakon toga pritisnite Done. Ukoliko je sve ispravno postavljeno sustav neće javiti grešku i moći ćete slati bez problema slati emailove.

  • email, iphone, ios, smtp, smtp authentication
  • 0 glas(ova) da im je artikal pomogao
Da li Vam je artikal pomogao?

Slični artikli

Ne mogu pristupiti webmailu

Vjerojatna greška: Vaš Firewall - otvorite portove 2082, 2083 i portove 2095, 2096 za webmail....

AntiSPAM i antivirus filter

Svi naši serveri imaju antispam i antivirus zaštitu. Antispam zaštitu možete sami dodatno...

Ne primam Email

    Razloga za neprimanje Email može biti više: neispravan rad servera koji...

Konfiguracija mail programa - Email postavke

    Kako postaviti Email na svom računalu? U mail program (na pr. Outlook,...

Webmail

Pomoću webmail programa možete vidjeti mailove bez da konfigurirate Email program (Outlook ili...