Zaboravio sam lozinku za portal za klijente, kako je doznati?

Ako ste loziknu zaboravili kliknite na link za resetiranje lozinke
https://www.orbis.hr/portal/pwreset.php
i sustav će generirati novu lozinku i poslati vam je na Email koji je upisan u portalu za klijente.

Ako više ne kontrolirate Email koji ste upisali u portal za klijente, tada nam morate poslati zahtjev za promjenu osnovne Email adrese.

Zahtjev za promjenu Email mora sadržavati žig firme/obrta/udruge, ime i prezime odgovorne osobe, potpis odgovorne osobe te novi Email kojeg ćemo upisati u portal za klijente.
Fizičke osobe moraju poslati presliku osobne iskaznice ili putovnice.

Zahtjev možete skenirati i poslati na nas Email ili ga možete posltai na naš fax.

Nadamo se da shvaćate da neautorizirane zahtjeve ne možemo uvažiti, jer radi se o povjerljivim informacijama.



  • 33 glas(ova) da im je artikal pomogao
Da li Vam je artikal pomogao?

Slični artikli

Portal za klijente

Na online portalu za klijente, www.orbis.hr/portal, možete (zapravo - morate) ažurirati svoje...

Orbis portal za klijente

Poštovanje.Našim klijentom postajete narudžbom neke od naših usluga, nakon koje će vam biti...

Kako mogu vidjeti Email log zapis

Email logove ne možete vidjeti sami. Možete otvoriti tiket i zatražiti od administratora da vam...

Kako mogu vidjeti FTP logove

FTP logove ne možete vidjeti sami. Možete otvoriti tiket i zatražiti od administratora da vam...

Kako mogu vidjeti apache log

Logirajte se na cPanel i potražite grupu Logs, tamo ćete pronaći logove.Logove možete vidjeti i...