Artikelen

 Portal za klijente

Na online portalu za klijente, www.orbis.hr/portal, možete (zapravo - morate) ažurirati svoje...

 Dodatni kontakti za slanje obavijesti

Svaki klijent može upisati dodatne kontakt podatke za slanje obavijesti te odabrati koje...

 Gdje mogu skinuti R-1 račun

Nisam dobio R-1, kako mogu do njega? R-1 račun šalje se automatski na Email koji ste upisali kod...

 Model uplate, svrha uplate

Što treba upisati u polje model uplate, opis uplate, svrha uplate na uplatnici? U model uplate...

 Kad će moja narudžba biti aktivirana?

    Aktivaciju narudžbe vršimo nakon što primimo uplatu ili nakon što nam faksirate...

 Kako otkazati uslugu?

Žao nam je ukoliko je Vaša odluka o otkazu usluge rezultat Vašeg nezadovoljstva kvalitetom...

 Kako platiti iz inozemstva, plaća li se pdv?

Kupci iz inozemstva ne plaćaju PDV, a plaćanje možete izvršiti na naš devizni račun u Raiffeisen...

 Kako platiti uslugu?

Za svaku novu ili obnovljenu narudžbu dobili ste ponudu na Vaš email koji ste upisali u sustav....

 Kako produžiti zakup usluga

Ako imate zakupljen prostor za .hr domenu dobiti cete samo racun za web hosting: 10 dana prije...

 Promjena primatelja računa

Promjena naziva firme, promjena primatelja računa nije moguća nakon ažuriranja uplate, nakon što...