Kako produžiti zakup usluga

Ako imate zakupljen prostor za .hr domenu dobiti cete samo racun za web hosting: 10 dana prije isteka razdoblja web hosting usluga sustav generira i na Vas Email salje racun za web hosting usluge. Da bi usluga bez prekida funkcionirala potrebno je platiti racun na vrijeme. Ukoliko kasnite s placanjem stici ce Vam na Email upozorenje za kasnjenje, ukoliko ne reagirate ni na to upozorenje, stici ce novo upozorenje, a sustav ce automatski blokirati pristup Vasoj domeni, web i email funkcije ce biti blokirane. Uplatom dugovanja sve funkcije ce ponovo raditi..

Ako imate zakupljenu domenu tipa .com .net .info .org .biz .us za produzenje koristenja usluga dobiti cete dva racuna: jedan za produzenje registracije domene, drugi za web hosting usluge (za zakupljeni web paket). 31 dan prije isteka registracije domene na Vas Email koji ste sami upisali u nas sustav stici ce racun za produzenje registracije domene. Ukoliko domenu namjeravate zadrzati platite racun cim prije, ne cekajte zadnji dan, a pogotovo je riskantno placanje nakon datuma valute. Uplatom u zadanom roku osigurati cete vlasnistvo nad domenom i funkcioniranje domene.
10 dana prije isteka razdoblja web hosting usluga sustav generira i na Vas Email salje racun za web hosting usluge umanjen za iznos domene ukoliko ste racun za domenu platili na vrijeme. Da bi usluga bez prekida funkcionirala potrebno je platiti racun na vrijeme. Ukoliko kasnite s placanjem stici ce Vam na Email upozorenje za kasnjenje, ukoliko ne reagirate ni na to upozorenje, stici ce novo upozorenje, a sustav ce automatski blokirati pristup Vasoj domeni, web i email funkcije ce biti blokirane. Uplatom dugovanja sve funkcije ce ponovo raditi.

  • 38 brukere syntes dette svaret var til hjelp
Var dette svaret til hjelp?

Relaterte artikler

Model uplate, svrha uplate

Što treba upisati u polje model uplate, opis uplate, svrha uplate na uplatnici? U model uplate...

Kako platiti uslugu?

Za svaku novu ili obnovljenu narudžbu dobili ste ponudu na Vaš email koji ste upisali u sustav....

Kad će moja narudžba biti aktivirana?

    Aktivaciju narudžbe vršimo nakon što primimo uplatu ili nakon što nam faksirate...

Kako platiti iz inozemstva, plaća li se pdv?

Kupci iz inozemstva ne plaćaju PDV, a plaćanje možete izvršiti na naš devizni račun u Raiffeisen...

Kako otkazati uslugu?

Žao nam je ukoliko je Vaša odluka o otkazu usluge rezultat Vašeg nezadovoljstva kvalitetom...