Kako omogućiti SMTP Authentication u Outlook-u?

Ako na svom računalu možete primati mailove ali ih ne možete slati, vrlo vjerojatno nemate uključen SMTP authentication. Kako bi omogućili slanje mailova, pratite sljedeće korake:

  • Otvorite karticu File
  • Otvorite Account Settings
  • Odaberite email adresu i pritisnite Change
  • Pritisnite More Settings
  • Pritisnite karticu Outgoing Server
  • Označite kućicu "My outgoing server (SMTP) requires authentication"  i obavezno pritisnite na "Use same settings as my incoming mail server" kako bi se isti korisnički podaci koristili i za primanje i za slanje mailova
  • Pritisnite OK

Uputa je pisana za Outlook 2016, a  detaljne upute za sve prethodne verzije Outlook-a možete pronaći OVDJE.

  • email, smtp, smtp authe, smtp authentication, outlook
  • 0 Utenti hanno trovato utile questa risposta
Hai trovato utile questa risposta?

Articoli Correlati

Ne mogu pristupiti webmailu

Vjerojatna greška: Vaš Firewall - otvorite portove 2082, 2083 i portove 2095, 2096 za webmail....

AntiSPAM i antivirus filter

Svi naši serveri imaju antispam i antivirus zaštitu. Antispam zaštitu možete sami dodatno...

Ne primam Email

    Razloga za neprimanje Email može biti više: neispravan rad servera koji...

Konfiguracija mail programa - Email postavke

    Kako postaviti Email na svom računalu? Savjetujemo da se prvo odučite koji protokol ćete...

Webmail

Pomoću webmail programa možete vidjeti mailove bez da konfigurirate Email program (Outlook ili...