Kako omogućiti SMTP Authentication na iPhone-u?

Ako na svom iPhone uređaju možete primati mailove ali ih ne možete slati, vrlo vjerojatno nemate uključen SMTP authentication.
Kako bi omogućili slanje mailova, pratite sljedeće korake:

  • Otvorite Settings
  • Otvorite kategoriju Mail, Contacts, Calendars
  • Pristupite svom email računu
  • U postavkama računa pronađite kategoriju Outgoing mail server i otvorite SMTP
  • Otvorite PRIMARY SERVER
  • Provjerite da je postavka Server uključena
  • U sekciji OUTGOING MAIL SERVER postavite sljedeće:
  • Host name:  mail.VASA-DOMENA
  • Username: Vaša email adresa
  • Password: Vaša lozinka email računa
  • Uključiti Use SSL
  • Authentication postaviti na Password
  • Server port:  465


Nakon toga pritisnite Done. Ukoliko je sve ispravno postavljeno sustav neće javiti grešku i moći ćete slati bez problema slati emailove.

  • email, iphone, ios, smtp, smtp authentication
  • 0 Els usuaris han Trobat Això Útil
Ha estat útil la resposta?

Articles Relacionats

Ne mogu pristupiti webmailu

Vjerojatna greška: Vaš Firewall - otvorite portove 2082, 2083 i portove 2095, 2096 za webmail....

AntiSPAM i antivirus filter

Svi naši serveri imaju antispam i antivirus zaštitu. Antispam zaštitu možete sami dodatno...

Ne primam Email

    Razloga za neprimanje Email može biti više: neispravan rad servera koji...

Konfiguracija mail programa - Email postavke

    Kako postaviti Email na svom računalu? Savjetujemo da se prvo odučite koji protokol ćete...

Webmail

Pomoću webmail programa možete vidjeti mailove bez da konfigurirate Email program (Outlook ili...

Powered by WHMCompleteSolution