Promjena primatelja računa

Promjena naziva primatelja računa i nositelja portfelja nije moguća. 

Ako želite nadalje dobivati ponude, račune, ako želite da nositelj portfelja bude druga osoba, obrt, udruga ili firma potrebno je otvoriti novi korisnički račun na stranici https://orbis.hr/portal/register.php na ime te nove osobe, obrta, udruge ili firme.

Nakon toga, ako želite transferirati usluge na drugi korisnički račun logirajte se na portal s korisničkim imenom u čijem se portfelju nalaze usluge koje želite transferirati.
Link https://orbis.hr/portal/clientarea.php, te otvorite tiket sa zahtjevom da se usluge (navedite koje) transferiraju korisniku s email adresom (navedite kojom) i nazivom (navedite naziv firme, ime i prezime osobe)

Transferirati se mogu samo usluge. Kreirane ponude i računi se nemogu transferirati.

  • promjena naziva, račun
  • 47 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

Model uplate, svrha uplate

Što treba upisati u polje model uplate, opis uplate, svrha uplate na uplatnici? U model uplate...

Kako produžiti zakup usluga

Ako imate zakupljen prostor za .hr domenu dobiti cete samo racun za web hosting: 10 dana prije...

Kako platiti uslugu?

Za svaku novu ili obnovljenu narudžbu dobili ste ponudu na Vaš email koji ste upisali u sustav....

Kad će moja narudžba biti aktivirana?

    Aktivaciju narudžbe vršimo nakon što primimo uplatu ili nakon što nam faksirate...

Kako platiti iz inozemstva, plaća li se pdv?

Kupci iz inozemstva ne plaćaju PDV, a plaćanje možete izvršiti na naš devizni račun u Raiffeisen...